torsdag 18. desember 2014

Domkirekodden


Vi var på domkirkeodden den 01.10.2014 og tok bilder. Vi fikk lov til å gå inn i glassbygningen slik at vi fikk tatt mange fine biler innen i fra. Jeg tok også noen bilder utenfra slik at man fikk sett glassbygningen sammen med naturen, og hvordan forskjellige ting gjenspeiler seg i glassbygningen. Når Jeg var inne i glassbygningen fokuserte jeg på former, linjer og hvordan det passer sammen.   
                 Kamera: Nikon D90 Eksponeringstid: 1/ 40 ISO-hastighet: ISO 200
                        Alle bildene ble tatt med disse opplysningene som står ovenfor. 




1 kommentar:

  1. Hallo Anna.
    Godt nyttår.
    Fint du har lagt inn bilder fra turen vår i oktober. jeg savner dine egne kommentar om hvert enkelt bilde. Du har mage fine bilder og kan lett skrive noen linjer om noen av bildene. Gleder meg nå til innleggene om trykking, høytrykk og dyptrykk.

    SvarSlett